Sunday, September 11, 2011

Buntu

Posted by asmiza at 6:59 PM
Assalamualaikum :)

bile da jarang update blog, siyes x reti nk stat mcm mane

raye raye nie perut x payah nk ckp lah,
open house sehari 2 3 rmh, mane xpenuh perut kan.

Ok, tgk tajuk tu mcm gedik lah kau nk buntu buntu kan. Haha
so what ? Ade aku kisah ? :p
aku nak cerite pasal lain sbenanye tapi bile aku pikir balik tak payahlah
nnt org ckp mengade la kau ni,
annoying gile la kau ni. Haha

so skang aku cite aku buntu pasal lain pulak,
bnyak betul yg kau buntukan ni asmiza,
buntula keje tak dpt dpt,
stress kau tau dok umah ?
Dah berape org tegur aku makin sihat,bahagieke ?
Homaigod, bahagie kau kata ? Aku merana la. Haha

aku nak ckp la yg nursing skarang bkn la mcm dulu,
dulu bile org tnye asal ckp nursing je mst org ckp, ohh untung la.
Habis nnt boleh terus keje kan,
tp sekarang dah tak semudah tu,
so lepas nie jgn ckp nursing tu senang nak keje, senang itu dan ini,
susah okayy

tp siang mlm aku berdoa,
korang tlg doakan aku skali ye,
hanya tuhan yg dpt balas jasa dan budi baik sebaik baiknya korang. Hehe. Orite, semoge berjumpa di lain lembaran. Haha :p

thanks sudi baca cerite yg x seberape, assalamualaikum :)

4 comments:

Sarah Bunc. said...

ganbatte!

Nor Fadila Rosli said...

Insyaallah..kite doa sme2 k..:)

Nor Fadila Rosli said...

Insyaallah..kite doa sme2 k..:)

Nor Fadila Rosli said...

Insyaallah..kite doa sme2 k..:)

Sunday, September 11, 2011

Buntu

Assalamualaikum :)

bile da jarang update blog, siyes x reti nk stat mcm mane

raye raye nie perut x payah nk ckp lah,
open house sehari 2 3 rmh, mane xpenuh perut kan.

Ok, tgk tajuk tu mcm gedik lah kau nk buntu buntu kan. Haha
so what ? Ade aku kisah ? :p
aku nak cerite pasal lain sbenanye tapi bile aku pikir balik tak payahlah
nnt org ckp mengade la kau ni,
annoying gile la kau ni. Haha

so skang aku cite aku buntu pasal lain pulak,
bnyak betul yg kau buntukan ni asmiza,
buntula keje tak dpt dpt,
stress kau tau dok umah ?
Dah berape org tegur aku makin sihat,bahagieke ?
Homaigod, bahagie kau kata ? Aku merana la. Haha

aku nak ckp la yg nursing skarang bkn la mcm dulu,
dulu bile org tnye asal ckp nursing je mst org ckp, ohh untung la.
Habis nnt boleh terus keje kan,
tp sekarang dah tak semudah tu,
so lepas nie jgn ckp nursing tu senang nak keje, senang itu dan ini,
susah okayy

tp siang mlm aku berdoa,
korang tlg doakan aku skali ye,
hanya tuhan yg dpt balas jasa dan budi baik sebaik baiknya korang. Hehe. Orite, semoge berjumpa di lain lembaran. Haha :p

thanks sudi baca cerite yg x seberape, assalamualaikum :)

4 comments:

Sarah Bunc. said...

ganbatte!

Nor Fadila Rosli said...

Insyaallah..kite doa sme2 k..:)

Nor Fadila Rosli said...

Insyaallah..kite doa sme2 k..:)

Nor Fadila Rosli said...

Insyaallah..kite doa sme2 k..:)

 

asmiza's Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea