Monday, February 6, 2012

pijak kepala

Posted by asmiza at 2:07 AM


saya tak lembut dan saya tak keras
mcm lagu spongebob pulak 
saya tak besar dan saya tak kuat bila bekerjasama semua jadi mudah 
heyy wonderpet ! -,-
ohh, seronok betul kalau dpt jadi katun
takyah fikir banyak 
takyah hipokrit takyah marah takyah tension 
ikot je skrip, kalaulah kan 
tapi semua tu mustahil 

awk dah dilahirkan jadi manusia
bersyukur la asmiza
guna otak yang Allah bagi 
fikir elok elok fikir masak masak fikir dalam sedalamnya
kalau taknak fikir baik tidur tak payah bangun bangun 
hati tenang orang lain pun senang :D

2 comments:

Amoi MiyaSya said...

nice blog la kak ! kemas :) i like . hehhe . dah kenapa pulak nak jadi katun ? :P

asmiza said...

haha, brape juta kali tuka da wani. anyway thanks :) err. katun comel ape :P

Monday, February 6, 2012

pijak kepala



saya tak lembut dan saya tak keras
mcm lagu spongebob pulak 
saya tak besar dan saya tak kuat bila bekerjasama semua jadi mudah 
heyy wonderpet ! -,-
ohh, seronok betul kalau dpt jadi katun
takyah fikir banyak 
takyah hipokrit takyah marah takyah tension 
ikot je skrip, kalaulah kan 
tapi semua tu mustahil 

awk dah dilahirkan jadi manusia
bersyukur la asmiza
guna otak yang Allah bagi 
fikir elok elok fikir masak masak fikir dalam sedalamnya
kalau taknak fikir baik tidur tak payah bangun bangun 
hati tenang orang lain pun senang :D

2 comments:

Amoi MiyaSya said...

nice blog la kak ! kemas :) i like . hehhe . dah kenapa pulak nak jadi katun ? :P

asmiza said...

haha, brape juta kali tuka da wani. anyway thanks :) err. katun comel ape :P

 

asmiza's Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea