Sunday, February 6, 2011

ewww, mariwww tgk videoww ineywww

Posted by asmiza at 10:59 PM
biase tgk org tulis mcm title di atas ? 
yee, itu mmg suda lebih tp yg lebih kurang 2 laa
mcm kitew rasew kitew sukew kat awk lahh. awww :P 
ok ok, jgn ckp bnyk jom tgk video kat bwh
happy watching ;)



so ? ape pendapat anda ? ;D

7 comments:

Amoi MiyaSya said...

woahh ! this video already spread over Malaysian :P
hehhe , wani banyak kali kot tengok video ni! wani pun tak suka orang tulis eww ! macam ayat gedik je =.='
pastu shortfrm smpi org tak faham .

asmiza said...

hehh, tau xpee. eww eww. haha. geliwww yeww :P

Sarah Lo said...

as, kitew nak mengediwk kat cni jarp taww~ :))))

Sarah Lo said...

as, kitew nak mengediwk kat cni jarp taww~ :))))

Raji berkata said...

kitew pun xcukew org yg pakai cam nieww!
hahaha

asmiza said...

sarah : boleyy boleyyy, x dewww halll :D

raji : kitew pown x sukewww. eww. haha :D

mi_ramen said...

lol~

Sunday, February 6, 2011

ewww, mariwww tgk videoww ineywww

biase tgk org tulis mcm title di atas ? 
yee, itu mmg suda lebih tp yg lebih kurang 2 laa
mcm kitew rasew kitew sukew kat awk lahh. awww :P 
ok ok, jgn ckp bnyk jom tgk video kat bwh
happy watching ;)



so ? ape pendapat anda ? ;D

7 comments:

Amoi MiyaSya said...

woahh ! this video already spread over Malaysian :P
hehhe , wani banyak kali kot tengok video ni! wani pun tak suka orang tulis eww ! macam ayat gedik je =.='
pastu shortfrm smpi org tak faham .

asmiza said...

hehh, tau xpee. eww eww. haha. geliwww yeww :P

Sarah Lo said...

as, kitew nak mengediwk kat cni jarp taww~ :))))

Sarah Lo said...

as, kitew nak mengediwk kat cni jarp taww~ :))))

Raji berkata said...

kitew pun xcukew org yg pakai cam nieww!
hahaha

asmiza said...

sarah : boleyy boleyyy, x dewww halll :D

raji : kitew pown x sukewww. eww. haha :D

mi_ramen said...

lol~

 

asmiza's Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea