Tuesday, December 21, 2010

sy rindukan nombor :)

Posted by asmiza at 1:43 PM
aku berYM-ing bersame fafa td,
then aku tersalah kire something 
&& yess, tibe2 aku rindukan nombor

aku sgt rindukan nombor 
bukan nombor kat sport toto 2 , err, bukan bukan
aku rindu bermain dgn nombor 
aku rindukan MATEMATIK 

&& yess aku makin slow dlm bab mengire 
aku sgt minat math, klau time skola dulu, 
mesti aku tunggu paper math klau de exam,
aritu aku try pikir nak buat, err ape ntah. aku lupe
aku sedih sbb aku dah x egat :(
aku pk lagi ape ape yg aku egat, tp TER-lalu bnyak yg aku lupe, grrr
aku sayang matematik ! 


^________________^

6 comments:

Sarah Lo said...

hola2 :))

Anonymous said...

aplikasikan math dlm nursing !

caya lahh beb ! =)

asmiza said...

sarah : ape hola hola ? hee :D

asmiza said...

anon : dlm nursing kire ubat+solution. taknak yg 2. hee :P

Cikbelog said...

eiii tak suka tak suka tak suka matematik tak suka nombor tak suka tak sukaa..ha kan dah kena sampuk tu.hehe

asmiza said...

haha, cool cool :P math seronok :D

Tuesday, December 21, 2010

sy rindukan nombor :)

aku berYM-ing bersame fafa td,
then aku tersalah kire something 
&& yess, tibe2 aku rindukan nombor

aku sgt rindukan nombor 
bukan nombor kat sport toto 2 , err, bukan bukan
aku rindu bermain dgn nombor 
aku rindukan MATEMATIK 

&& yess aku makin slow dlm bab mengire 
aku sgt minat math, klau time skola dulu, 
mesti aku tunggu paper math klau de exam,
aritu aku try pikir nak buat, err ape ntah. aku lupe
aku sedih sbb aku dah x egat :(
aku pk lagi ape ape yg aku egat, tp TER-lalu bnyak yg aku lupe, grrr
aku sayang matematik ! 


^________________^

6 comments:

Sarah Lo said...

hola2 :))

Anonymous said...

aplikasikan math dlm nursing !

caya lahh beb ! =)

asmiza said...

sarah : ape hola hola ? hee :D

asmiza said...

anon : dlm nursing kire ubat+solution. taknak yg 2. hee :P

Cikbelog said...

eiii tak suka tak suka tak suka matematik tak suka nombor tak suka tak sukaa..ha kan dah kena sampuk tu.hehe

asmiza said...

haha, cool cool :P math seronok :D

 

asmiza's Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea