Wednesday, December 8, 2010

Day 14 : A picture of you and your family

Posted by asmiza at 5:58 PM


ayah aku, En.Zainal Abidin Mokhtar, die agak strict but dlm hati ade taman
well, slalu jgk la buat lawak. ayah slalu ckp be good wit all people even they are not,
 he want me always to succeed in everything in my life especially in my education 
&& i love him of course :)

mak aku, Pn.Sharina Shawal, yes i realize dat i look just like her. perasan tak ? 
klau dulu time sekolah i look just like my dad, tp bile besa dah tuka rupe mak, 
so fair la kan due due dpt ? hee :)
aku boleh share ape je cerite yg aku nak.. klau aku balik rumah, 
bile dok kat dapur sambil msk2 tu mst la bergosip kejap kann, haishh. rindu pulakk :)
bile mak aku msk, aku slalu bising sebab mak slalu biarkan pinggn mangkuk dlm singki
 pastu kulit2 bawang die biar je atas tu. bile aku tegur, *aku pulak tegur mak aku kann :P
mak ckp biar la kat situ dulu nnt dah siap sume baru mak kemas, ahha. 
mmg ye sbb nnt bnyak keje pastu lambat. tp, aku x suke. tehee :D
 kdg2 mak aku saje je buat gitu nak bg aku bsg ;) 
tak pun klau aku bising sgt, die yg suruh aku buat.:P
cemane pon, aku syg mak aku sgt ! :D

4 perempuan 1 lelaki :)

ni lah adik badik aku yg mcm2 perangai
ade yg dah patah tgn sampai 3kali 
ade yg mkn tido je keje
mcm mcm lahh, 

saye sgt menyanyangi mereke :D  <3 
the saying goes dat u can choose ur frens but u cant choose ur family.. :)

 all I could say is, “you have your family, you'll always have your family” :)

5 comments:

aqish basir said...

kim slm ayah.
betul2
nmpk strict hati berbunga2 baiiii
hahah....
adik2 semua kecik2 ,olek ek

asmiza said...

ohh, insyaAllah. hehe :D
mmg strict, rock ah wa ckp sama lu. tehee :P

kecik ke ? xde la kecik mane pon, gmba lame semue. hee :)

Fakhrur Razi berkata said...

hahaha
aku kalau tlg memasak bab2 simpan balik barang mmg malas..
pergh rajin kan aku memasak xD

owh kau anak sulung la eh?

hamzah ian said...

wah.. nice

asmiza said...

ahha. ye, bagus ah klo rajin. haha :P

yup, aku anak sulung :D

Wednesday, December 8, 2010

Day 14 : A picture of you and your family



ayah aku, En.Zainal Abidin Mokhtar, die agak strict but dlm hati ade taman
well, slalu jgk la buat lawak. ayah slalu ckp be good wit all people even they are not,
 he want me always to succeed in everything in my life especially in my education 
&& i love him of course :)

mak aku, Pn.Sharina Shawal, yes i realize dat i look just like her. perasan tak ? 
klau dulu time sekolah i look just like my dad, tp bile besa dah tuka rupe mak, 
so fair la kan due due dpt ? hee :)
aku boleh share ape je cerite yg aku nak.. klau aku balik rumah, 
bile dok kat dapur sambil msk2 tu mst la bergosip kejap kann, haishh. rindu pulakk :)
bile mak aku msk, aku slalu bising sebab mak slalu biarkan pinggn mangkuk dlm singki
 pastu kulit2 bawang die biar je atas tu. bile aku tegur, *aku pulak tegur mak aku kann :P
mak ckp biar la kat situ dulu nnt dah siap sume baru mak kemas, ahha. 
mmg ye sbb nnt bnyak keje pastu lambat. tp, aku x suke. tehee :D
 kdg2 mak aku saje je buat gitu nak bg aku bsg ;) 
tak pun klau aku bising sgt, die yg suruh aku buat.:P
cemane pon, aku syg mak aku sgt ! :D

4 perempuan 1 lelaki :)

ni lah adik badik aku yg mcm2 perangai
ade yg dah patah tgn sampai 3kali 
ade yg mkn tido je keje
mcm mcm lahh, 

saye sgt menyanyangi mereke :D  <3 
the saying goes dat u can choose ur frens but u cant choose ur family.. :)

 all I could say is, “you have your family, you'll always have your family” :)

5 comments:

aqish basir said...

kim slm ayah.
betul2
nmpk strict hati berbunga2 baiiii
hahah....
adik2 semua kecik2 ,olek ek

asmiza said...

ohh, insyaAllah. hehe :D
mmg strict, rock ah wa ckp sama lu. tehee :P

kecik ke ? xde la kecik mane pon, gmba lame semue. hee :)

Fakhrur Razi berkata said...

hahaha
aku kalau tlg memasak bab2 simpan balik barang mmg malas..
pergh rajin kan aku memasak xD

owh kau anak sulung la eh?

hamzah ian said...

wah.. nice

asmiza said...

ahha. ye, bagus ah klo rajin. haha :P

yup, aku anak sulung :D

 

asmiza's Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea