Tuesday, November 23, 2010

saya sudah sem 6 :D

Posted by asmiza at 1:05 AM
aku baru mendaftar masuk ke sem6 pagi tadi 
rase macam , err. aku dah nak habis ke ?
x sedie lagi la nak abis, nk blaja lagi. hee :D
tp cemane pon kene abis kan jgk
so, sem baru nih aku kene LEBIH LEBIHkan usaha aku 
&& i should b a thick-lens-nerdy 2 facing semue semue ntok sem nih..haha :D
no more postponed homework
no more those serabut serabut over small matter. tehee '-'

so, td lepas dafta aku pegi pusing kuantan dgn FAFA
waa. agak lame aku x meronde..ehee
last aku pusing time pegi pasar beli ikan nak buat mkn2 kat klinik. haha :P
takde ape yg beze pon
&& kua ngan fafa nih bahaye cket 
duit aku jalan cam air.. :P
aku xleh r..cpt sgt tegode, semue nak beli :D

&& kitorang tgk harry potter td
siyes best ! 
x saba tunggu 4 part 2 pulak. hee :D

p/s : kaki aku x penah x lenguh klau bejalan. cane ntah nak buat. heishhh T_T

6 comments:

fafa said...

and congratulation for ur result, and thx for give me a lot of fun yesterday. day to remember for sure! hahaa. ily yg!


dan aku tak penah nk abiskan duit ko okayhh, ko yg ngade2 nk ikut aku kan kan? hahaa. btw, thx again!

asmiza said...

result ? iskk. tamooo. cket, jatuh. hmm. oke dear. ilyt :D

ye ye. mmg salah aku. bukan salah ko. best jln ngn ko ! ambik barang x tgk sume harge . haha :D welcome && thanks too ;)

fafa said...

hahaa, tak perlu lah nk tgk2 barang, nati mule rase tanak beli. kan? hahaa

asmiza said...

ehee. tgk barang ? tgk harge . ermm, kene tgk jgk laa. ehee

mi_ramen said...

wah. nak abeh dah. rahniah2. convo bleh ak dtg neh. :)

asmiza said...

pe rahniah2 ? haha :P

bole bole. ko punye pasal no hal lahh. aku booking seat vvip ntok ko. muahaha :D

Tuesday, November 23, 2010

saya sudah sem 6 :D

aku baru mendaftar masuk ke sem6 pagi tadi 
rase macam , err. aku dah nak habis ke ?
x sedie lagi la nak abis, nk blaja lagi. hee :D
tp cemane pon kene abis kan jgk
so, sem baru nih aku kene LEBIH LEBIHkan usaha aku 
&& i should b a thick-lens-nerdy 2 facing semue semue ntok sem nih..haha :D
no more postponed homework
no more those serabut serabut over small matter. tehee '-'

so, td lepas dafta aku pegi pusing kuantan dgn FAFA
waa. agak lame aku x meronde..ehee
last aku pusing time pegi pasar beli ikan nak buat mkn2 kat klinik. haha :P
takde ape yg beze pon
&& kua ngan fafa nih bahaye cket 
duit aku jalan cam air.. :P
aku xleh r..cpt sgt tegode, semue nak beli :D

&& kitorang tgk harry potter td
siyes best ! 
x saba tunggu 4 part 2 pulak. hee :D

p/s : kaki aku x penah x lenguh klau bejalan. cane ntah nak buat. heishhh T_T

6 comments:

fafa said...

and congratulation for ur result, and thx for give me a lot of fun yesterday. day to remember for sure! hahaa. ily yg!


dan aku tak penah nk abiskan duit ko okayhh, ko yg ngade2 nk ikut aku kan kan? hahaa. btw, thx again!

asmiza said...

result ? iskk. tamooo. cket, jatuh. hmm. oke dear. ilyt :D

ye ye. mmg salah aku. bukan salah ko. best jln ngn ko ! ambik barang x tgk sume harge . haha :D welcome && thanks too ;)

fafa said...

hahaa, tak perlu lah nk tgk2 barang, nati mule rase tanak beli. kan? hahaa

asmiza said...

ehee. tgk barang ? tgk harge . ermm, kene tgk jgk laa. ehee

mi_ramen said...

wah. nak abeh dah. rahniah2. convo bleh ak dtg neh. :)

asmiza said...

pe rahniah2 ? haha :P

bole bole. ko punye pasal no hal lahh. aku booking seat vvip ntok ko. muahaha :D

 

asmiza's Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea