Monday, November 1, 2010

rindu sgt sgt =_=

Posted by asmiza at 10:29 PM
:)

Gamba adik yg bru d mms oleh ayah sygggg
Sumpah rindu sgt sgt kat family esp adik kecik nih
juz dpt col dr ayah td pas dpt gmba nih
&& ckp ngn adik kecik nih

Dgn suare manjenye berckp && stil dlm nada pelat cket cket
" akak tgk la gmba adik td "
" akak akak buat ape 2 ? "
aku jwb pastu dye tnye lagi
" akak mkn ape ? "
pastu pastu aku ckp mkn ayam dye ckp aku mkn nangka :) Hee
dye pesan jgn mkn nangke nnt sakit perut. adik dah saket perut dah ni (dye mkn nangke ke ? pndai pulak kan budak 3 taun nih mkn nangke) haha

tp tp dga dye ckp mcm err nak nangis, rindu sgt sgt . grrr 

bile la nak blik. isk isk :(

0 comments:

Monday, November 1, 2010

rindu sgt sgt =_=

:)

Gamba adik yg bru d mms oleh ayah sygggg
Sumpah rindu sgt sgt kat family esp adik kecik nih
juz dpt col dr ayah td pas dpt gmba nih
&& ckp ngn adik kecik nih

Dgn suare manjenye berckp && stil dlm nada pelat cket cket
" akak tgk la gmba adik td "
" akak akak buat ape 2 ? "
aku jwb pastu dye tnye lagi
" akak mkn ape ? "
pastu pastu aku ckp mkn ayam dye ckp aku mkn nangka :) Hee
dye pesan jgn mkn nangke nnt sakit perut. adik dah saket perut dah ni (dye mkn nangke ke ? pndai pulak kan budak 3 taun nih mkn nangke) haha

tp tp dga dye ckp mcm err nak nangis, rindu sgt sgt . grrr 

bile la nak blik. isk isk :(

No comments:

 

asmiza's Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea