Tuesday, October 26, 2010

1002 macam perkare pelik ^^

Posted by asmiza at 10:59 PM
Bile cite sal mende pelik, ade tak membe2 or sape2 lah dr kwn korang yg berperangai pelik ?

Aku ? ade ade ! sebab 2 aku buat cite sal mende pelik nih. Hee
Penah x korang jumpe org yg tiap kali nak masuk bilik ke ape ke kene pandang dulu celah2, abih sume celah ahh. Bole paham x pe yg aku cube nak sampai kan ? tak ? aku pon tatau. Haha :p

Ok ok camni lahh
Aku ade la sorg kwn ni kan,
Dye ni suke buat mende pelik pelik
Bile dye nak masuk mane2 pintu or kelua, dye akan ngintai dulu belakang pintu 2
Contohnye dye nak msuk bilik la kan, dye akan jenguk2 dulu tepi pintu even xde ape2
Bukan setakat pintu 2 je, konon de almari kan, kat tepi almari 2 pon dye nak kene tgok jgk. Klau ade 4 almari , hah, setiap celah almari 2 dye kene tgk. X letih ke ?
Aku tgk dye pon letih taw taw. Hee J

Pastu pulaknye bukan 2 je , lagi 1 perangai pelik 2
Ape2 barang yang dye pegang, mesti dye nak tgk kat bawahnye
X kire la ape pon, baldi bru kua toilet pun dye kene tgk kat bwh, sumpah tatau pe yg dye tgk :p

Pastu cium barang2, yg nih mybe ade la jgk org buat kan, tp dye nih mang sume brang dye nak cium, mang pelik sungguh la kwn aku sorg nih .. hehe J

Ade lagi, jgn egat nak abih.. hehe
Barang2 yg dye beli dye akan simpan mende tuh sampai bekulat. Haha :D
Bukan bekulat laa, contohnye dye beli baju beru la kan, dye akan simpan mende2 tuh sampai 2 3 taun x pakai2. Sayang katenye. Dah bnyak kali marah dah kat dye, degil degil. 
yg aku tau dlm almari dye ade 4 helai seluar lagi yg dye x penah pakai. x penah taw ! tag pon x cabut lagi oke . pelik x pelik kwn aku sorang nih ? haha J

Ape2 pon , kwn aku nih comel orgnye J
Baik , suare dye sedap taw ! lagi2 lagu Hindustan. Minat betul dye kat Hindustan && addicted kat dato' ct nurhaliza. korang soh ah dye nyanyi. kalah ct wa ckp sama lu. Haha :D

I love u lah ANIS AYUNI ! :D



p/s : eh eh, nih entry yg ke-100 lah nih :) . betuah anis jadi tajuk entry aku kali nih ;)

4 comments:

Anonymous said...

like ur entry very much lah dear..
mmg besh.n i know dis gurl mmg ver2 da plik one..btw,i luv anis ayuni sooo much;)

asmiza said...

ahha. u , anonymous pulak dye :)
we love anis :)

Anonymous said...

pelik2...ptotla awok pown jd plek :P

asmiza said...

mcm tau je sape. kite pelik sbb awk pon pelik :P

Tuesday, October 26, 2010

1002 macam perkare pelik ^^

Bile cite sal mende pelik, ade tak membe2 or sape2 lah dr kwn korang yg berperangai pelik ?

Aku ? ade ade ! sebab 2 aku buat cite sal mende pelik nih. Hee
Penah x korang jumpe org yg tiap kali nak masuk bilik ke ape ke kene pandang dulu celah2, abih sume celah ahh. Bole paham x pe yg aku cube nak sampai kan ? tak ? aku pon tatau. Haha :p

Ok ok camni lahh
Aku ade la sorg kwn ni kan,
Dye ni suke buat mende pelik pelik
Bile dye nak masuk mane2 pintu or kelua, dye akan ngintai dulu belakang pintu 2
Contohnye dye nak msuk bilik la kan, dye akan jenguk2 dulu tepi pintu even xde ape2
Bukan setakat pintu 2 je, konon de almari kan, kat tepi almari 2 pon dye nak kene tgok jgk. Klau ade 4 almari , hah, setiap celah almari 2 dye kene tgk. X letih ke ?
Aku tgk dye pon letih taw taw. Hee J

Pastu pulaknye bukan 2 je , lagi 1 perangai pelik 2
Ape2 barang yang dye pegang, mesti dye nak tgk kat bawahnye
X kire la ape pon, baldi bru kua toilet pun dye kene tgk kat bwh, sumpah tatau pe yg dye tgk :p

Pastu cium barang2, yg nih mybe ade la jgk org buat kan, tp dye nih mang sume brang dye nak cium, mang pelik sungguh la kwn aku sorg nih .. hehe J

Ade lagi, jgn egat nak abih.. hehe
Barang2 yg dye beli dye akan simpan mende tuh sampai bekulat. Haha :D
Bukan bekulat laa, contohnye dye beli baju beru la kan, dye akan simpan mende2 tuh sampai 2 3 taun x pakai2. Sayang katenye. Dah bnyak kali marah dah kat dye, degil degil. 
yg aku tau dlm almari dye ade 4 helai seluar lagi yg dye x penah pakai. x penah taw ! tag pon x cabut lagi oke . pelik x pelik kwn aku sorang nih ? haha J

Ape2 pon , kwn aku nih comel orgnye J
Baik , suare dye sedap taw ! lagi2 lagu Hindustan. Minat betul dye kat Hindustan && addicted kat dato' ct nurhaliza. korang soh ah dye nyanyi. kalah ct wa ckp sama lu. Haha :D

I love u lah ANIS AYUNI ! :D



p/s : eh eh, nih entry yg ke-100 lah nih :) . betuah anis jadi tajuk entry aku kali nih ;)

4 comments:

Anonymous said...

like ur entry very much lah dear..
mmg besh.n i know dis gurl mmg ver2 da plik one..btw,i luv anis ayuni sooo much;)

asmiza said...

ahha. u , anonymous pulak dye :)
we love anis :)

Anonymous said...

pelik2...ptotla awok pown jd plek :P

asmiza said...

mcm tau je sape. kite pelik sbb awk pon pelik :P

 

asmiza's Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea