Monday, March 21, 2011

aku nak kawin dah

Posted by asmiza at 11:44 PM
aku dah nak kawen 
doakan kebahagian aku ekk ? :)

ehee. agak agak klau aku ckp kat org aku nk kawen org pecaye x ?
yelaaaa. aku nak kawen dah nih 
dlm mimpi jelahh
belajar x abis lagi dah gatal nak kawen *gaye mak membebel 

ok, baru lepas tgk gamba membe aku betunang 
mcm, err. die dah betunang ? whoaaa
mcm seronok tgk org betunang, kawen cpt cpt
tp bile pk balik mcm takutnyeee

dah jadi tunang org, dah jadi isteri org 
iskk, takut la pulak =.=

dulu mase kecik kecik suke main kawen kawen 
aku suke jadi mak andam
sbb aku suke main rambut org 
so, mane rambut yg panjang2 tu la jadi mangsa aku
habis semue jenis daun aku amek letak kat rambut org tu. hee :)

ok cukup. kahwin bukan 1 mende yg senang kan ?
hubungan dah terikat. x bleh la ko nk melangut 24-jam depan laptop 
x bleh la ko nak menggedik gedik dgn kwn kwn kau 
susah tau kawin. sape ckp kawen senang ? ce cite ce cite ;)




p/s : ayah ckp sebelum kawen la bleh pegi sane sini. nnt dah kawen susah ;)

4 comments:

Raji berkata said...

memang susah
igt tak malu ke kita duduk dalam rumah berdua2an semua kan?

bru nk congrts
igtkan kau nk kawen btol2
melepas la peluang ak nk makan free =.=

Fairus Bin Mamat said...

KALAU NAK 24 MENGADAP LAP TOP BAIK TAKYAH KAWIN DULU.. NANTI ADA YANG TAK MAKAN, RUMAH TAK BERKEMAS DAN MACAM2 LAGILAH.. KAWIN NI BUKAN SETAKAT FIKIRKAN SEKS SAJE.. BANYAK HAL KENA TAU.. KENA URUSKAN.. :)

asmiza said...

raji : haha. boleh pulak. mude lagi la nak kawen. heh

asmiza said...

fairus : sbb 2 x leh kawen lg. x cukup sedie nk buat 2 semue :)

Monday, March 21, 2011

aku nak kawin dah

aku dah nak kawen 
doakan kebahagian aku ekk ? :)

ehee. agak agak klau aku ckp kat org aku nk kawen org pecaye x ?
yelaaaa. aku nak kawen dah nih 
dlm mimpi jelahh
belajar x abis lagi dah gatal nak kawen *gaye mak membebel 

ok, baru lepas tgk gamba membe aku betunang 
mcm, err. die dah betunang ? whoaaa
mcm seronok tgk org betunang, kawen cpt cpt
tp bile pk balik mcm takutnyeee

dah jadi tunang org, dah jadi isteri org 
iskk, takut la pulak =.=

dulu mase kecik kecik suke main kawen kawen 
aku suke jadi mak andam
sbb aku suke main rambut org 
so, mane rambut yg panjang2 tu la jadi mangsa aku
habis semue jenis daun aku amek letak kat rambut org tu. hee :)

ok cukup. kahwin bukan 1 mende yg senang kan ?
hubungan dah terikat. x bleh la ko nk melangut 24-jam depan laptop 
x bleh la ko nak menggedik gedik dgn kwn kwn kau 
susah tau kawin. sape ckp kawen senang ? ce cite ce cite ;)




p/s : ayah ckp sebelum kawen la bleh pegi sane sini. nnt dah kawen susah ;)

4 comments:

Raji berkata said...

memang susah
igt tak malu ke kita duduk dalam rumah berdua2an semua kan?

bru nk congrts
igtkan kau nk kawen btol2
melepas la peluang ak nk makan free =.=

Fairus Bin Mamat said...

KALAU NAK 24 MENGADAP LAP TOP BAIK TAKYAH KAWIN DULU.. NANTI ADA YANG TAK MAKAN, RUMAH TAK BERKEMAS DAN MACAM2 LAGILAH.. KAWIN NI BUKAN SETAKAT FIKIRKAN SEKS SAJE.. BANYAK HAL KENA TAU.. KENA URUSKAN.. :)

asmiza said...

raji : haha. boleh pulak. mude lagi la nak kawen. heh

asmiza said...

fairus : sbb 2 x leh kawen lg. x cukup sedie nk buat 2 semue :)

 

asmiza's Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea