Sunday, June 27, 2010

jom heboh

Posted by asmiza at 8:37 PM


 aku ngan khai, my roomte pegi merayap banda arini. langkah je klua dr pagar umah, kaki ase cam tebaka je. sgt panass ye. jln sgt2 jam. heishh. watpe lah dorang pegi time matahari tepacak kat atas kepale nihh. sumpah ramai gile org, cam ikan sardin aku tgk. ngan aku2 lahh sardinnye. huh
mmg xde ape yg menarekk pon kat sane. hanye menyibukkan diri je
pas beli mende yg wajib stiap kali pegi jom heboh ( jacker & bliss ) kami ponn jln2 plak pegi beli barang keperluan masing2
okayy. sgt bosan yee. dah lah aku ngan khai je yg ade. klau ramai lg mybe bole tahan lagi lah. 
kaki gamba ini xde gamba yg menarekk nk ditunjukkn ye sbb mood begamba xde ditengahari yg panass itu. kesimpulannye, hanye gamba2 hiasan je yg mampu :))





0 comments:

Sunday, June 27, 2010

jom heboh



 aku ngan khai, my roomte pegi merayap banda arini. langkah je klua dr pagar umah, kaki ase cam tebaka je. sgt panass ye. jln sgt2 jam. heishh. watpe lah dorang pegi time matahari tepacak kat atas kepale nihh. sumpah ramai gile org, cam ikan sardin aku tgk. ngan aku2 lahh sardinnye. huh
mmg xde ape yg menarekk pon kat sane. hanye menyibukkan diri je
pas beli mende yg wajib stiap kali pegi jom heboh ( jacker & bliss ) kami ponn jln2 plak pegi beli barang keperluan masing2
okayy. sgt bosan yee. dah lah aku ngan khai je yg ade. klau ramai lg mybe bole tahan lagi lah. 
kaki gamba ini xde gamba yg menarekk nk ditunjukkn ye sbb mood begamba xde ditengahari yg panass itu. kesimpulannye, hanye gamba2 hiasan je yg mampu :))





No comments:

 

asmiza's Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea